مضرات آب تصفیه

مضرات آب تصفیه

در این مطلب در مورد مضرات آب تصفیه به شما توضیح خواهیم داد: استفاده از دستگاه های تصفیه آب موجب از بین رفتن سختی آب شده و آب را به مقطر و یا سبک تبدیل می کند .

مضرات آب تصفیه

استفاده از دستگاه های تصفیه آب موجب از بین رفتن سختی آب شده و آب را به مقطر و یا سبک تبدیل می کند. آب سبک در دراز مدت موجب بروز آسیبهای جدی به قلب و عروق و اختلال در رشد استخوانی کودکان می شود.

بر اساس تحقیقات انجام شده  استفاده از دستگاههای تصفیه کن موجب از بین رفتن ۹۰ تا ۹۵ درصد از املاح مفید آب می شود . 
بر اساس طرح تحقیقاتی استفاده از دستگاههای تصفیه که به روش معکوس(ORO ) عمل می کنند موجب از بین رفتن بخش زیادی از املاح مفید آب از جمله کلسیم، منیزیم، پتاسیم و فلور می شود.

بیشتر مردم از رنگ، وجود گل و لای، طعم و بوی آب شکایت دارند و این امر ناشی از مشخصات فیزیکی آب است در حالی که دستگاههای تصفیه بر ساختار شیمیایی آب تاثیر می گذارند .اظهار داشت: استفاده از فیلترهای ساده زغالی، شنی و ماسه و یا تصفیه های تک فیلتره در مناطقی که مشکل فیزیکی آب دارند راهکاری مناسب برای حل این موضوع به شمار می رود . 
 سختی آب یکی از شاخصهای اصلی در استاندارد آب سالم به شمار می رود ،در شرایطی که سختی آب ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلی گرم است که بر اساس شاخصها در حد مجاز قرار دارد و این در حالی است که با استفاده از دستگاههای تصفیه آب سختی آب به ۳۰ تا ۴۰ میلی گرم می رسد که برای سلامتی زیان آور است . 
وی با بیان اینکه توليدكنندگان دستگاه تصفیه آب براي فروش كالاهاي خود نياز به بازار مصرف دارند به همين علت به جاي اينكه به سختي آب نگاه واقع بينانه داشته باشند، نگاهی كاسب كارانه دارند گفت : برخی از سودجویان اقدام به قرار دادن دو الکترود فلزی در مسیر تصفیه آب می کنند، که این امر پس از مدتی موجب ایجاد رسوب و لای در دستگاه می شود و از این حربه برای تبلیغات خود و اینکه آب آشامیدنی مشکل دارد استفاده می کنند .

 

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تصفیه آب سی سی کا پلاس شیراز در تماس باشید.

 لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

خرید آنلاین و اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین تعویض فیلتر تصفیه آب در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز