صفر تا صد خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

صفر تا صد خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

تولید و فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز در این مطلب صفر تا صد خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی را خواهید آموخت. با سی سی کا پلاس - خیالتان را راحت کنید...

 

صفر تا صد دستگاه تصفیه آب صنعتی

خدمات سی سی کا پلاس

ارائه خدمات مشاوره ایی جهت کلیه امور آب توسط مهندسین مجرب سی سی کا پلاس

همچنین جهت مشاوره ی حضوری در شیراز و جنوب کشور میتوانید با ما تماس بگیرید.

دستگاه تصفیه آب به دستگاهی اتلاق می شود که بتواند آب را براساس میزان مصرف و نوع مصرف به استاندارد مورد نظر برساند.

در هر صنعتی از آبی که استفاده می شود باید مطابق با استاندارد مختص آن صنعت باشد. لذا قبل از مصرف باید نمونه آب مورد آزمایش قرار بگیرد و پارامترهای آن به خصوص سختی و TDS آب ورودی (خام) و آب خروجی (تولید) با استاندارد مورد نظر مطابقت داده شود و با نصب دستگاه تصفیه آب، به حد مقبول استاندارد مورد نظر رسانده شود تا قابل مصرف باشد.

دستگاه تصفیه آب بر اساس ظرفیت تولید در شبانه روز به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. دستگاه های تصفیه آب صنعتی
  2.  دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی چیست؟

در نظر داشته باشید دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی ظرفیت بسیار پائینی دارند و برای مراکز بیمارستانی، آشپزخانه ها، رستوران ها،  هتل ها و یا سایر مکان هایی که از دستگاه های تصفیه آب صنعتی استفاده نمی شود، مورد مصرف قرار می گیرد. دستگاه های تصفیه آب به ظرفیت ۵۰ گالن تا ۵۰۰ گالن جز دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی به حساب می آید. (هرگالن حدود 4 لیتر میباشد)

دستگاه تصفیه آب صنعتی

ظرفیت دستگاه های تصفیه آب صنعتی از ۵ مترمکعب در شبانه روز به بالا می باشد.

قیمت دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی و تصفیه آب صنعتی به سه فاکتور مهم بستگی دارد که عبارتند از:

        آنالیز آب خام (آب ورودی)

        مشخص کردن میزان تصفیه ی مورد نیاز

        میزان مصرف روزانه

کاربرد دستگاه های تصفیه آب صنعتی که سی سی کا پلاس جهت همکاری آمادگی دارد:

طراحى ، ساخت و اجراى دستگاه تصفیه آب جهت راه اندازی

فروشگاه آب فروشی

خطوط تولید آب معدنی بسته بندی شده

واحدهای تولیدی نوشیدنیها و لبنیات

صنایع دام و طیور:

جهت رشد دام و طیور، آب آشامیدنی می بایست در حد استاندارد آب شرب باشد. در غیر اینصورت سبب ایجاد بیماری و انتقال سریع آن بین دام و طیور می گردد و در رشد آن ها شدیداً تاثیر می گذارد. لذا آب مصرفی دام و طیور می بایست در حد استاندارد آب آشامیدنی باشد.

صنایع کشاورزی :

اکثر گلخانه ها جهت تولید محصولات، برای بهبود کیفیت آب، ابتدا آب را توسط دستگاه اسمز معکوس کاملاً تصفیه می نمایند. سپس مواد غذایی(کود شیمیایی) را به آب اضافه می نمایند. هدف از تصفیه آب؛ حذف نمک های اضافی آب است که با کود شیمیایی ترکیبات اضافی تولید می نمایند.

صنایع داروسازی :

بر اساس استاندارد فارماکوپه تمامی صنایع داروسازی موظف به تولید آب بدون یون با هدایت الکتریکی ۰.۱≥ میکروزیمنس می باشند که با نصب دستگاه Double RO و دستگاه الکترودیالیز EDI به این هدف می رسند.

صنایع غذایی:

در کلیه صنایع غذایی دیگ های بخار بعنوان عامل اصلی انرژی محسوب می شوند و این دیگ ها بعلت داشتن فشار بالا می بایست از دستگاه اسمز معکوس استفاده نمایند و جهت جلوگیری از رسوب و خوردگی در دیگ مسائل تصفیه آب را دقیقاً کنترل نمایند.

صنایع آبکاری:

بدلیل اینکه در صنعت آبکاری از مواد شیمیایی استفاده می شود لذا آب مصرفی می بایست خالص باشد که با مواد شیمیایی واکنش ندهند زیرا اگر از آب خام که دارای نمک های فراوان است استفاده شود، محصول تولیدی دارای کیفیت بسیار بد خواهد شد. لذا ابتدا آب را تصفیه می نمایند، سپس آبکاری انجام می شود.

صنایع خودروسازی :

قبل از رنگ کردن خودرو، ابتدا خودرو در وان چربیگیری جهت حذف چربی، شستشو و آبکشی داده می شود. سپس عملیات اسید شویی انجام می گردد و مجدداً شستشو می شود. بعد از آبکشی با مواد شیمیایی حاوی فسفات جهت جذب بهتر رنگ شستشو می گردد. تمامی این مراحل شستشو و آبکشی ها می بایست با آب بدون یون انجام شود که نیاز به دستگاه صافی فشاری، ذغالی و دستگاه اسمز معکوس دارد.

صنایع پلاستیک:

آب در صنعت پلاستیک نقش بسزایی دارد. بطوری که در دستگاه اکسترودر از آب بدون یون استفاده می گردد. لذا نصب دستگاه تصفیه آب و حذف نمکها عامل بسیار مهمی در کیفیت تولید به شمار می رود.

 

سی سی کا پلاس- فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز - بوشهر - اهواز - یزد