تصفیه آب چیست؟؟؟

تصفیه آب چیست؟؟؟

تصفیه آب سی سی کا پلاس - شیراز تصفيه ی آب یا آب شیرین کن به فرآيندي گفته مي شود که طي آن مواد شیمیایی،آلايند هاي بيولوژيکي، فلزات سنگين،گاز هاي معلق از آن حذف مي شود. فرآيند تصفيه آب یا شیرین کردن آب به انواع مختلفي صورت مي گيرد. که در این مطلب توضیح مختصری خواهیم داد.

تصفیه آب چیست؟؟؟

تصفيه ی آب به فرآيندي گفته مي شود که طي آن مواد شیمیایی،آلايند هاي بيولوژيکي، فلزات سنگين،گاز هاي معلق از آن حذف مي شود.  فرآيند تصفيه آب به انواع مختلفي صورت مي گيرد.

تقطير، زلال سازي، ميکروفيلتراسيون، اولترافيلتراسيون، اسمز معکوس، روش تصفيه غشايي، فيلتر  شنی

 

 تصفيه آب با روش اسمز معکوس: امروزه تکنولوژي جديدي به نام اسمز معکوس جايگاه خود را در جهان بدست آورده است. مناسب ترين و کاملترين روش جهت تصفيه آب مي باشد.

اين روش در اکثر کارخانه هاي بسته بندي آب و نوشابه و در صنايعي که آب زلال مي خواهند بدست بياورند استفاده مي شود.سيستم اسمز معکوس راه خود را به منازل باز کرده است.وبه عنوان يک سيستم تصفيه آب محبوب خانگي در آمده است.اين سيستم دقيقاً به روش اسمزي گياهان طراحي شده است. فرآيندي است که طي آن مولکول هاي آب از يک غشاء به ضخامتي که قطر يک هزارم ميکرون به وسيله فشار آب عبور داده مي شود.

اين غشاء صرفاً به مولکول هاي ميکروسکوپي آب اجازه ي عبور داده و تمام آلايند هاي موجود در آب را تصفيه مي کند.

اين سيستم تنها روشي مي باشد که آلايندهاي آب ائم از ويروس،باکتري ها،آرسنيک،فلور،جيوه،نيترات،نيتريت،فلزات سنگين و بسياري موارد ديگر را تصفيه و جداسازي می کند.

پخش عمده دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی در شیراز و جنوب کشور

لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

خرید آنلاین و اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین تعویض فیلتر تصفیه آب در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز

​