شیر میکس تصفیه آب خانگی

شیر میکس تصفیه آب خانگی

در این مطلب در مورد عملکرد شیر میکس تصفیه آب به شما توضیح خواهیم داد: شیر میکس در یک مسیر موازی با فیلتر‌ مرحله چهارم (ممبران ) و بعد از فیلتر مرحله سوم آب شیرین کن تا فیلتر مرحله پنجم تصفیه آب قرار میگیرد.

شیر میکس تصفیه آب خانگی

شیر میکس تصفیه آب خانگی یکی از قطعات بسیار مهم است که در تصفیه آب با تکنولوژی اسمز معکوس از آن استفاده میشود. این قطعه گرچه قیمت پایینی دارد اما از اهمیت بالایی برخوردار است، درواقع با این قطعه میتوان مقدار سختی آب را کنترل کرد .

شیر میکس در یک مسیر موازی با فیلتر‌ مرحله چهارم (ممبران ) و بعد از فیلتر مرحله سوم آب شیرین کن تا فیلتر مرحله پنجم تصفیه آب قرار میگیرد.

 آب بعد از عبور از فیلتر ممبران املاح را از دست میدهد و آب تصفیه شده به دلیل نداشتن املاح به اصطلاح تلخ است، با استفاده از شیر میکس آب تصفیه نشده شهری را به دستگاه وارد میکنیم تا کمی به اصطلاح از تلخی آب گرفته شود، اما باید بدانید که اساس استفاده از تصفیه آب خانگی همین گرفتن املاح مضر در آب است و در حقیقت اگر در دستگاه آب شیرین کن شیر میکس را باز کنیم خودمان این آب تصفیه نشده را وارد دستگاه کردیم و این کار از نظر ما صحیح نیست.

 این کار بیشتر برای افرادی است که احساس تلخی در آب دارند. اما توجه داشته باشید که شما با مصرف سالیان از آب تصفیه نشده در واقع عادت به مزه آب تصفیه شده ندارید و بعد از چند روز استفاده از دستگاه تصفیه آب به طعم آب عادت میکنید. البته تلخی آب به مقدار بسیار ناچیزی است که اقلب افراد حتی متوجه تغییر مزه هم نمیشوند.

پس توصیه ما این است که با وجود الزام برای داشتن دستگاه تصفیه آب سعی کنید برای همیشه شیر میکس دستگاه تصفیه آب را بسته نگه دارید.

برای اطلاعات بیشتر و سفارش تلفنی قطعات تصفیه آب خانگی و صنعتی با کارشناسان ما در تصفیه آب سی سی کا پلاس شیراز در تماس باشید.

 لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

خرید آنلاین و اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین تعویض فیلتر تصفیه آب در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز

راهنمای کامل و آموزش نصب دستگاه تصفیه آب خانگی