درین (کپسول فاضلاب )تصفیه آب خانگی

درین (کپسول فاضلاب )تصفیه آب خانگی

در این مطلب در مورد درین ( کپسول فاضلاب) تصفیه آب به شما توضیح خواهیم داد: کپسول فاضلاب قطعه ای از دستگاه تصفیه آب است که وظیفه آن کنترل  آب دورریز دستگاه است .

درین (کپسول فاضلاب )

تصفیه آب تمام دستگاه های تصفیه آب به روش اسمز معکوس بعد از فیلتر چهارم  و در مسیر فاضلاب خروجی از ممبران قطعه ای به نام درین یا کپسول فاضلاب را دارند.

کپسول فاضلاب قطعه ای است که وظیفه آن کنترل  آب دورریز دستگاه است ، به طور معمول میزان آبی که باید توسط کپسول  فاضلاب خارج شود 4 برابر خروجی آب سالم ممبران است .

البته به طور معمول این مقدار خروجی آب فاضلاب کم شده که دلیل آن گشاد شدن ممبران و افزایش آب عبوری از آن است . 
نحوه عملکرد کپسول پساب چگونه است ؟
فیلتر مرحله چهارم (ممبران) درون یک هوزینگ مخصوص قرار دارد و این هوزینگ دارای 1 ورودی و 2 خروجی است . خروجی اول آب سالم و تصفیه را به سمت  مخزن و شیر برداشت می فرستد و خروجی دوم در گوشه قرار دارد و آب سالم را به سمت فاضلاب هدایت می کند و در این مسیر کپسول فاضلاب نصب می گردد . این کپسول یک محدود کننده جریان است و با باریک ساختن مسیر خروج آب میزان دبی آب را مشخص می کند . در صورتی که محدود کننده جریان آب وجود نداشته باشد آب به طور طبیعی مسیر بدون فشار را طی خواهد کرد و از غشای ممبران عبور نکرده و همه آب ورودی به قسمت پسابهدایت می شود.

این  قطعه ی تصفیه آب محدود کننده (فلو ) باید هر چند سال تعویض شود چون در صورت خرابی این قطعه فیلتر مرحله چهارم (ممبران) به سرعت خراب شده و پمپ تصفیه نیز دچار مشکل می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش تلفنی قطعات دستگاه تصفیه آب میتوانید با کارشناسان ما در تصفیه آب سی سی کا پلاس شیراز در تماس باشید.

 لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

خرید آنلاین و اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین تعویض فیلتر تصفیه آب در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز