فیلتر یخچال ساید بای ساید

فیلتر یخچال ساید بای ساید

در این مطلب در مورد فیلتر یخچال ساید بای ساید و زمان تعویض آن به شما توضیح خواهیم داد: هم چنین در مورد اینکه در صورت عدم تعویض فیلتر یخچال چه مشکلی برای یخچال پیش خواهد آمد : وظیفه فیلتر یخچال حذف کلر و ترکیبات کلر، مواد شیمیایی و آلاینده ها، بو، طعم، مزه آب و … می باشد .

فیلتر یخچال ساید بای ساید 

فیلتر یخچال ساید برای از بین بردن رسوبات، فلزات سنگین و کلر آب شهری در داخل و بیرون یخچال نصب می شود. فیلتر بیرونی یخچال سری آنتی باکتریال تمامی یخچال های ساید بای ساید قابلیت نصب دارند که علاوه بر از بین بردن کلر ، بو ، رنگ ، مزه ، آنتی باکتریال نیز می باشند . فیلتر داخلی یخچال با توجه به برند و مدل یخچال متفاوت بوده ولی فیلتر های بیرونی تمام مدلهای یخچال از نظر نصب یکسان می باشند .

فیلترهای یخچال از جنس کربن فعال هستند که وظیفه آن حذف کلر و ترکیبات کلر، مواد شیمیایی و آلاینده ها، بو، طعم، مزه آب و … می باشد . فیلتر های داخلی و بیرونی ساید اکثرا از این نوع فیلتر هستند.

کارشناسان توصیه می‌کنند اگر از یخچال ساید بای ساید استفاده می‌کنید، بهتر است برای بهبود عملکرد تصفیه آب در این یخچال‌ها از یک فیلتر یخچال ساید الیافی و یک فیلتر یخچال ساید کربن فعال در مسیر آب ورودی یخچال استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که عمر مفید فیلترهای داخلی یخچال به مراتب بیشتر شود و ضمناً کیفیت آب بهتری هم برای مصرف نوشیدنی و یخ شما فراهم خواهد کرد.

 زمان تعویض فیلتر یخچال

فیلتر یخچال ساید بای ساید بیرونی خیلی به نوع و برند یخچال ارتباطی ندارد و یک متخصص تعمیر و یا تعویض فیلتر ساید می‌تواند به راحتی هر یک از فیلترهای بیرونی را برای یخچال ساید شما تعبیه نماید. معمولاً فیلتر ساید بای ساید باید در هر شش ماه یک بار تعویض شود و این موضوع به داخلی و بیرونی بودن فیلتر ارتباطی ندارد.

در صورت عدم تعویض به موقع فیلتر یخچال:

 عدم تعویض فیلتر یخچال های ساید بای ساید باعث می‌شود باکتری‌ها در این فیلترها رشد کرده و نه تنها باعث بهبود آب آشامیدنی و سلامت بیشتر افراد خانواده نمی‌شود، بلکه خود عاملی برای بیماری خواهد بود و در ضمن به یاد داشته باشید این موضوع تداخل در فرآیند تصفیه آب ایجاد خواهد کرد و باعث می‌شود تا سیستم داخلی یخچال آسیب جدی ببیند.

یخچال‌های ساید بای ساید تقریباً امروزه در همه‌ی مدل‌ها و برندها از آب مستقیم شهر و سیستم تصفیه آب بهره می‌برند. آب موجود در این یخچال‌ها هم برای مصارف خوراکی و هم یخ‌سازی استفاده می‌شود و سلامت یخچال به شدت به استفاده از آب تمیز بستگی دارد. ورود هرگونه آلودگی به یخچال ساید مانند رسوبات به مرور زمان باعث خرابی یخچال می‌شود. به همین دلیل فیلتر یخچال ساید بای ساید این وظیفه‌ی مهم را بر عهده گرفت تا از ورود آلاینده‌ها به درون سیستم یخچال جلوگیری کند. فیلتر ساید بای ساید یا بصورت داخلی است و یا بصورت بیرونی فیلتر ساید باید در زمان‌های مناسب تعویض شود تا کارایی و عملکرد تصفیه آب با مشکل مواجه نشود.

با خرید از تصفیه آب سی سی کا پلاس علاوه بر اصلی بودن قطعات از ضمانت قطعات  بهره مند شوید .

برای خرید فیلتر یخچال ساید بای ساید لینک زیر را کلیک کنید :

خرید فیلتر یخچال ساید بای ساید 

 لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز

راهنمای کامل و آموزش نصب دستگاه تصفیه آب خانگی