فیلتر مرحله چهارم دستگاه تصفیه آب خانگی

فیلتر مرحله چهارم دستگاه تصفیه آب خانگی

در این مطلب در مورد فیلتر مرحله چهارم (ممبران )به شما توضیح خواهیم داد: هم چنین در مورد عملکرد و عمر مفید فیلتر مرحله چهارم (ممبران )خواهیم گفت:

فیلتر مرحله چهارم (ممبران )

فیلتر مرحله چهارم دستگاه تصفیه آب ک با عنوان ممبران شناخته میشود مهم ترین فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگى میباشد و اصطلاحاً قلب دستگاه است،به همین دلیل توجه به زمان تعویض آن بسیار مهم است .ممبران فیلمتك Filmtec اورجینال اصلى محصول كمپانى DOW امریكا میباشد كه بزرگترین كمپانى تولید ممبران هاى تصفیه آب خانگى و نیمه صنعتى در جهان است.

عملکرد فیلتر مرحله چهارم

عملکرد فیلتر مرحله ی چهارم  به این صورت است كه در دستگاه تصفیه آب خانگى آب به وسیله پمپ با فشار وارد محفظه هوزینگ ممبران میشود و آب را از غشاى ریز فیلتر ممبران عبور میدهد، ممبران از روش اسمز معكوس براى تصفیه آب استفاده میكند كه در این روش تنها ملكولهاى آب قادر به رد شدن از غشاى بسیار نازك ممبران هستند و آلاینده هاى موجود در آب مانند آرسنیك، نیترات، نیتریت و … از آب گرفته میشود.

نیترات چیست و آیا ممبران میتواند آن را از بین  ببرد ؟

نیترات را میتوان مضر ترین آلاینده موجود در آب دانست كه به علت تركیب آب هاى آلوده زیرزمینى وارد آب میشوند و برای سلامتی انسان بسیار خطرناک هستند، اما تكنولوژى به كاررفته در ساخت ممبران  اسمز معكوس قادر است تمامى آلودگى ها را به خود جذب نماید، همچنین براى آكواریوم هاى آب شور هم حذف نیترات از اهمیت بالایى برخوردار است كه فیلتر مرحله چهارم دستگاه تصفیه آب قادر به از بین بردن ١٠٠ درصدى نیترات از آب است.

ممبران اصلى داراى چندین لایه غشا بسیار نازك است كه دقت ان تا 0.0001 میلیمتر (میكرون) است و قادر به حذف ذرات بزرگتر از 0.0001 میكرون میباشد.

بیشترین فشار دستگاه تصفیه اب روى فیلتر مرحله چهارم (ممبران) است و از این رو اهمیت بالایى دارد.

عمر فیلتر چهارم دستگاه آب تصفیه کن

زمان تعویض فیلتر ممبران بستگى به شرایط و كیفیت آب و سختى آب بین یك سال و نیم  تا دو سال میباشد و پس از آن باید این فیلتر تعویض شود.

جهت توضیحات بیشتر با کارشناسان تصفیه آب سی سی کا پلاس در تماس باشید 

راههای ارتباط با ما : http://www.cckplus.ir/contact-us

 لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز