فیلتر مرحله ششم دستگاه تصفیه آب خانگی

فیلتر مرحله ششم دستگاه تصفیه آب خانگی

در این مطلب عملکرد فیلتر مرحله ششم (مینرال )را به شما توضیح میدهیم : هم چنین در مورد زمان تعویض فیلتر مرحله ششم خواهیم گفت :

فیلتر مرحله ششم دستگاه تصفیه آب خانگی

فیلتر مرحله ششم (مینرال) یا فیلتر حفظ مواد معدنی نامیده میشود که ساخت کشور تایوان و هم چنین ساخت کشور ایران موجود می باشد .

مرحله ششم (مینرال )جهت حفظ مواد معدنی و املاح مورد نیاز در آب آشامیدنی تصفیه شده نظیر کلسیم ، منیزیم ، منگنز ، بی کربنات ها و علاوه بر بالا بردن کیفیت املاح آب تصفیه شده، در رفع تلخی آب و بهبود طعم آب تصفیه شده بسیار موثر است و در مرحله آخر تصفیه ( فیلتر مرحله ششم ) نصب میگردد .

فیلتر مینرال همانند فیلتر مرحله پنجم ( پست کربن ) شکل اینلاین دارد و پر شده از سنگ ریزه های املاح و مواد معدنی برای سلامت بدن انسان است . اغلب پوسته ی فیلتر مرحله ششم به رنگ زرد و گاها به رنگ سفید است .

در دستگاه تصفیه آب خانگی ۵ مرحله ای آب تصفیه شده با عبور از فیلتر مرحله چهارم (ممبران )سختی و املاح خود را به شدت از دست می دهد و طعم تلخی به خود می گیرد, بنابراین برای کنترل میزان سختی  آب آشامیدنی برای مصرف کنندگانی که تمایل به استفاده از شیر میکس که آب شهری و تصفیه شده را ترکیب می کند, ندارند استفاده از فیلتر مرحله ششم( مینرال یا معدنی) پیشنهاد می شود.

البته قابل ذکر است که فیلتر مینرال قادر به زدودن و حذف آلاینده های شیمیایی و ویروس ها نمی باشد.

املاح و سختی آب آشامیدنی تصفیه شده بعد از عبور از فیلتر معدنی در اثر تماس با مواد معدنی موجود در فیلتر مینرال تا میزان تعادل افزایش می یابد حتی طعم آب تصفیه شده نیز بهبود می یابد. از آنجایی که دستگاه های تصفیه آب پنج مرحله ای بیشتر املاح مفید آب را حذف می نمایند بنابراین ضروری است که در مرحله ششم از فیلتر مواد معدنی استفاده شود. پس بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی حداقل باید شامل ۶ مرحله  باشد.

زمان تعویض فیلتر مرحله ششم (مینرال)

عمر مفید فیلتر مرحله ششم مینرال تصفیه آب بین یک سال تا یکسال و نیم است . البته در صورتی که مصرف آب آشامیدنی تصفیه شده از میزان مصرف متوسط یه خانواده بیشتر باشد زمان تعویض فیلتر تصفیه آب زودتر فرا میرسد.

شما می توانید جهت خرید فیلتر مرحله ششم (مینرال)سی سی کا پلاس به آدرس زیر مراجعه کنید.

خرید فیلتر مرحله ششم 

 لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز

راهنمای کامل و آموزش نصب دستگاه تصفیه آب خانگی