فیلتر (رسوب گیر )لباسشویی وظرفشویی و پکیج

فیلتر (رسوب گیر )لباسشویی وظرفشویی و پکیج

در این مطب در مورد فیلتر (رسوب گیر )لباسشویی وظرفشویی و پکیج به شما توضیح خواهیم داد: اثرات رسوب آب میتواند تاثیرات منفی بسیاری بر روی انواع دستگاه های لباسشویی ظرفشویی و یا حتی پکیج ها داشته باشد. استفاده از فیلتر باعث جلوگیری از رسوب گذاری در ماشین لباسشویی و ظرفشویی وپکیج میشود .

فیلتر (رسوب گیر )لباسشویی وظرفشویی و پکیج

این سیستم برای حفاظت از ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی طراحی شده است که شامل یک هوزینگ پرشده با کریستال پلی فسفات میباشد که در مسیر آب ورودی به ماشین لباسشویی نصب میشود و باعث جلوگیری از رسوب گذاری در ماشین لباسشویی و ظرفشویی میشود و در نهایت باعث افزایش طول عمر این ماشین ها میشود و همچنین در کیفیت عملکرد ماشین های لباسشویی و ظرف شویی در شستشوی لباس و ظروف تاثیر قابل توجهی دارد.این فیلتر هم برای ماشین لباسشویی و هم ماشین ظرفشویی قابل استفاده است.

اثرات رسوب آب میتواند تاثیرات منفی بسیاری بر روی انواع دستگاه های لباسشویی ظرفشویی و یا حتی پکیج ها داشته باشد.فیلتر های مخصوص این دستگاه ها میتوانند تا حد بسیار زیادی از رسوب گرفتگی این سیستم ها جلوگیری نمایند.این فیلتر ها بسته به نوع دستگاه ها متفاوت هستند و باید بر اساس نوع دستگاه انتخاب شوند.

برای خرید فیلتر لباسشویی و فیلتر پکیج به آدرس زیر مراجعه کنید :

خرید فیلتر لباسشویی و فیلتر پکیج

برای اطلاعان بیشتر با کارشناسان ما در تصفیه آب سی سی کا پلاس در تماس باشید .تماس با ما

 لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز