فیلتر اکسیژن ساز

فیلتر اکسیژن ساز

در این مطلب در مورد عملکرد و خواص فیلتر اکسیژن ساز توضیح خواهیم داد : تصفیه آب خانگی و صنعتی سی سی کا پلاس در شیراز خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی سی سی کا پلاس در شیراز خرید اینترنتی قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی سی سی کا پلاس در شیراز

فیلتر اکسیژن ساز

اضافه نمودن این فیلتر به دستگاه تصفیه آب به راحتی انجام میشود . این فیلتر بعد از فیلتر مرحله ششم  اضافه می گردد .

فیلتر اکسیژن ساز  از یک پوسته کپسولی شکل  تشکیل شده است که مواد داخلی آن از مواد بیو سرامیکی( مواد ساطع کننده اشعه مادون قرمز ) می باشد که جنس پوسته شفاف بوده و مواد داخل آن درون چند لوله باریکتر با فشردگی بالا جهت شکست ملکولی در آب می باشد. جا گرفته است .باید دقّت داشت که در این فیلتر هیچ اشعه ای یا نوری در آن استفاده نشده و این اشعه از بازتاب مواد بیو سرامیکی تشکیل می شود . با شکست ملکولی آب در مسیر تردد از این فیلتر سطح اکسیژن آن به طور چشمگیری افزایش می یابد . به همین دلیل به فیلتر اینفررد فیلتر اکسیژن ساز هم گفته می شود .

خواص آب با سطح اکسیژن بالا :

1 – چربی سوزی و در نتیجه لاغری برای افراد نسبتاً چاق

2- جذب اکسیژن در بدن بالا می رود و موجب تقویت سیستم ایمنی در بدن می شود .

3- تسکین اعصاب یکی از عوامل موثر نوشیدن آب اکسیژن دار می باشد که کمتر به این موضوع اشاره می شود . (هر چه سطح اکسیژن در خون بالا تر باشد اکسیژن بیشتری به سلول های عصبی رسیده و موجب آرامش اعصاب و به طور کلی آرامش بدن می شود .

4 – تصفیه آب تا حد محدود و کمک به نرم تر شدن آب

5- موجب شفافیت پوست می شود .

6- سوخت ساز بدن را بالا برده و به جذب غذا کمک می کند .

تصفیه آب های خانگی اکثراً بر پایه ۶ فیلتر بنا شده اند ولی با افزایش فیلتر های مکمل می توان به خواص و نرمی آب تصفیه شده بالاتری دست یافت . فیلتر اکسیژن ساز یکی از این فیلتر ها می باشد که کمک بسزایی در بهتر شدن سطح آب تصفیه شده می کند و توصیه می شود اگر بودجه آن محیّا باشد حتماً به عنوان فیلتر کمکی در این سیستم استفاده شود .

زمان تعویض این فیلتر یک سال یکبار می باشد که باید دقّت نمود جهت بهبود عملکرد تصفیه ، تمامی فیلتر ها در زمان تعیین شده تعویض گردند تا نتیجه عکس ندهند .

کارشناسان تصفیه آب سی سی کا پلاس در شیراز با بهره گیری از تجارب کافی و ابزار مناسب در رابطه با عیب یابی و تعمیردستگاه تصفیه آب بهترین راه حل ها را جهت بررسی و رفع عیوب دستگاه به کار خواهند گرفت.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تصفیه آب سی سی کا پلاس شیراز در تماس باشید.

لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

خرید آنلاین و اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین تعویض فیلتر تصفیه آب در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز