تفاوت فیلتر این لاین و فیلتر معمولی

تفاوت فیلتر این لاین و فیلتر معمولی

در این مطلب در مورد تفاوت فیلتر این لاین و فیلتر معمولی توضیح خواهیم داد: تصفیه آب خانگی و صنعتی سی سی کا پلاس فروش آنلاین دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی سی سی کا پلاس در شیراز cckplus

تفاوت فیلتر این لاین و فیلتر معمولی 

فیلتر این لاین و فیلتر معمولی (کارتریجی) از نظر عملکرد در تصفیه آب تفاوتی با هم ندارند، ،تفاوت فقط در شکل ظاهری و طراحی آنهاست .
فیلترهای اینلاین طوری طراحی شده اند که محفظه و فیلتر با هم تلفیق شده اند و به شکل یک کپسول درآمده اند. فقط کافی است شیلنگ ها را از سر و ته فیلتر کهنه جدا کنید ، فیلتر نو را جایگزین کنید و دوباره شیلنگ ها را به سر و ته فیلتر جدید متصل کنید. به این ترتیب فیلتر با دست تماس ندارد ، نشتی و ریختن آب در اطراف به حداقل ممکن می رسد و سرعت عمل هم در تعویض فیلترها بیشتر است.
اما فیلترهای تصفیه آب معموکارتریجی طوری طراحی شده اند که داخل محفظه ی دستگاه قرار می گیرند. به این معنی که محفظه ی دستگاه تصفیه آب باز می شود ، فیلتر کارتریجی درون آن قرار می گیرد و سپس محفظه بسته می شود. به این ترتیب که محفظه جزئی از دستگاه است و  همیشه ثابت است. در هنگام تعویض فیلترهای کارتریجی ، فیلترها با دست تماس پیدا می کند و ممکن است در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی ، آلوده شود. همچنین باز و بسته کردن محفظه و تعویض کردن فیلتر ، قطعا با خیس شدن دست و دستگاه و کابینت و … همراه خواهد بود.
اینکه کدام نوع بهتر است فقط و فقط بستگی به بودجه ای دارد که شما در نظر گرفته اید.

اصلی ترین دلایل برتری فیلتر این لاین نسبت به فیلتر کارتریجی عبارتند از:

تعویض آسان تر فیلترها
عدم اصابت دست به فیلرها حین تعویض، بهداشتی تر می باشد.
فضای کمتری را اشغال می کند.
قیمت این فیلتر ها به دلیل کیفیت بالا و مزایای بیشتر، نسبت به فیلترهای کارتریجی گران تر است. اما از نظر عملکرد و نوع تصفیه هیچ  تفاوتی با هم ندارند. این نوع فیلتر ها بیشتر جنبه ی زیبایی دارند.

کارشناسان تصفیه آب سی سی کا پلاس در شیراز با بهره گیری از تجارب کافی و ابزار مناسب در رابطه با عیب یابی و تعمیردستگاه تصفیه آب بهترین راه حل ها را جهت بررسی و رفع عیوب دستگاه به کار خواهند گرفت.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تصفیه آب سی سی کا پلاس شیراز در تماس باشید.

لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

خرید آنلاین و اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین تعویض فیلتر تصفیه آب در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز