وجود حباب درون آب تصفیه شده

وجود حباب درون آب تصفیه شده

در این مطلب در مورد علت وجود حباب درون آب تصفیه شده توضیح خواهیم داد: تصفیه آب خانگی و صنعتی سی سی کا پلاس فروش آنلاین دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی سی سی کا پلاس در شیراز cckplus

وجود حباب درون آب تصفیه شده

قابل ذکر است که این حالت طبیعی بوده و جای نگرانی ندارد، این موضوع هیچ مشکلی ایجاد نمیکند و کاملا طبیعی است، اما ممکن است از لحاظ روانی با آن کنار نیایید، معمولاً بعد از چند روز تا یک هفته این موضوع برطرف خواهد شد، اما برای زودتر برطرف کردن حباب در آب تصفیه شده ، میتوانید دستگاه را از برق کشیده و آب مخزن را کاملاً خالی کنید، معمولاً با چند بار خالی و پر شدن مخزن حباب ها برطرف خواهد شد. این حالت اگر بیش از یک هفته ادامه داشت شما میتوانید از طریق سرویس کار نسبت به برطرف کردن آن اقدام نمایید.

 علل وجود حباب در آب تصفیه شده:

1-وجود گازهای اتمسفری مانند اکسیژن و نیتروژن در آب ممکن است باعث وجود حباب در آب شوند، و یا تغییر دمای آب سرد که درون لیوان با دمای گرم ریخته میشود باعث میشود تا اکسیژن و نیتروژن محلول در آب آزاد شده و شما در لیوان آب ، حباب مشاهده نمایید.

2-هوای بسیار ریز موجود در فیلترها، ممبران و یا اتصالات باعث وجود حباب و یا در برخی مواقع شیری رنگ شدن آب میشود.

3- برخی از فیلترها باعث تزریق اکسیژن و هیدرژن به آب میشوند، مانند فیلترهای اکسیژن ساز و یا فیلتر هیدروژنه، وجود این فیلترها بر روی دستگاه تصفیه آب ، باعث ایجاد حباب در آب میشود و کاملاً طبیعی است، البته در روزهای اول به دلیل واکنش با آب، میزان حباب زیاد است ، و این موضوع ممکن است یک سال ادامه داشته باشد.

4-بعد از تعویض فیلترهای کربنی اغلب شاهد این اتفاق خواهیم بود، فیلترهای کربنی به دلیل واکنش با آب معمولاً کمتر از یک هفته مقدار زیادی حباب آزاد میکنند، این موضوع به سرعت رفع میشود و جای نگرانی نیست، این مورد حتی بر روی بسته بندی فیلتر هم ذکر شده است.

کارشناسان تصفیه آب سی سی کا پلاس در شیراز با بهره گیری از تجارب کافی و ابزار مناسب در رابطه با عیب یابی و تعمیردستگاه تصفیه آب بهترین راه حل ها را جهت بررسی و رفع عیوب دستگاه به کار خواهند گرفت.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تصفیه آب سی سی کا پلاس شیراز در تماس باشید.

لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

خرید آنلاین و اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین تعویض فیلتر تصفیه آب در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز