دلایل تلخی آب تصفیه

دلایل تلخی آب تصفیه

در این مطلب در مورد دلایل تلخی آب تصفیه توضیح خواهیم داد: طعم بد آب تصفیه میتواند به علت این باشد که درجه سختی آب دستگاه شما تنظیم نیست یا فیلترهای نصب شده بر روی دستگاه شما از کیفیت پایینی برخوردار هستند.

دلایل تلخی آب تصفیه 

 

در صورتی که دستگاه تصفیه آب خود را جدیدا نصب کرده اید و طعم آب آن تلخ است دلیل آن تنظیم نبودن فشار پمپ و ممبران و سایر قطعات دستگاه است.

 که معمولا پس از گذشت چند روز از نصب و استفاده از آن به حالت عادی تغییر کرده و طعم آن مطلوب خواهد شد.

در صورتی که چند روز بعد هم اصلاح نشد جهت تنظیم tds آن با فروشنده ی خود تماس بگیرید.

طعم بد آب تصفیه میتواند عوامل زیادی داشته باشد یا درجه سختی آب دستگاه تصفیه آب شما تنظیم نیست یا فیلترهای نصب شده بر روی دستگاه شما از کیفیت پایینی برخوردار هستند البته برخی عوامل فنی مانند خوب کار نکردن پمپ و یا کم شدن فشار هوای داخل مخزن تصفیه نیز میتواند از جمله علت تلخ شدن آب تصفیه باشد .

علت شوری آب تصفیه یا علت تلخ شدن آب تصفیه نیز بی ارتباط با خراب شدن فیلتر مرحله چهارم (ممبران )نیست که دو حالت میتواند داشته باشد ، اول : ممبران دستگاه شما خراب شده یا زمان تعویض آن فرا رسیده ولی شما به تعویض آن بی توجه بوده اید و در حال مصرف آب شهری یا لوله کشی هستید که از قبل شور یا لب شور بوده است .

برای رفع علت تلخی آب روش کار به این صورت است که ابتدا باید شیر آب مخزن ذخیره دستگاه را ببندید و شیر برداشت آب روی سینک که مربوط به دستگاه تصفیه است را باز کنید تا مقدار متناوبی آب بصورت باریکه از شیر آن خارج شود . در این حالت تقریبا ۱ دقیقه صبر کنید سپس مقداری از آب آن را داخل لیوان بریزید سپس دستگاه tds متر را روشن کنید و آنرا درون لیوان بگذارید تا برای چند ثانیه ثابت بماند. بر روی نمایشگر کوچک دستگاه tds متر عددی را مشاهده خواهید کرد که آن سختی آب دستگاه شما است یعنی آبی که استفاده میکردید .

پس از آنکه سختی آب شهری را اندازه گیری کردید کمی شیر میکس را باز کنید ، دقت کنید برای این منظور باید خیلی کم آنرا باز کنید چون به یکباره تغییر میکند ، اگر پس از باز کردن شیر میکس به یکباره سختی آب مثلا از عدد ۲۰ یه ۲۰۰ رفت جای نگرانی نیست چون این طبیعی است و پس از چند ثانیه پایین تر می آید ، اگر نیامد کمی آنرا ببندید ، در کل آنقدر باید این کار را تکرار کنید تا به عدد دلخواه خود برسید . برای اطمینان روز بعد یا چند روز بعد دوباره آنرا تست کنیید.

دستگاه های تصفیه آب سی سی کا پلاس به هیچ وجه آب را تلخ ،بی مزه یا بو دار نمیکند و این امر بخاطر استفاده از بهترین قطعات هم چنین استفاده از فیلتر های استاندارد در ساخت این محصولات است.

​​​​​​برای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب سی سی کا پلاس علاوه بر خدمات پس از فروش از تخفیفات ویژه بهره مند شوید .

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تصفیه آب سی سی کا پلاس شیراز در تماس باشید.

 لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

خرید آنلاین و اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین تعویض فیلتر تصفیه آب در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز