خرید آنلاین و اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

خرید آنلاین و اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

در این مطلب در مورد خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز به شما توضیح خواهیم داد:

خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

دستگاه تصفیه آب خانگی انواع متفاوتی دارند و با مارک ها و برند های گوناگون در ایران عرضه میشوند . تقریبا 50 الی 60 مدل برندهای تصفیه آب هستند که در مراکز فروش این محصول عرضه میشوند اما بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران و دنیا دستگاه آب تصفیه کن خانگی اسمز معکوس هستند که به تصفیه آب RO نیز مشهورند . این دستگاه ها پمپ و مخزن دار هستند و دارای شیرهای اتومات برقی هستند . 

متاسفانه مشاهده میشه که به صورت تلفنی با مشتری تماس گرفته شده و دستگاه تصفیه آب  شش مرحله ای که بدون پمپ و مخزن هم هستند و اصلا عمل تصفیه ی آب آشامیدنی را هم انجام نمی دهند به جای تصفیه آب خانگی اسمز معکوس به مردم معرفی میکنند . توجه کنید که دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای یا هفت مرحله ای دو نوع دارد و نوع تقلبی آب بدون پمپ و مخزن بوده و در واقع تنها عمل پیش تصفیه یا تمیز کردن سطحی آب را انجام میدهد . قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تقلبی نصف قیمت تصفیه آب اصلی استاندارد هست پس توجه داشته باشید که بدون اطلاع خرید نکنید .

نکته : جدیدترین دستگاه تصفیه آب و بروزترین آنها دستگاه تصفیه آب خانگی هستند که دارای پمپ و مخزن بوده و توان حذف تمام املاح مضر آب شهری همچون نیترات ، نیتریت ، آرسنیک و مواد شیمیایی نظیر کلر ، کلرامین ، شوینده ها و انواع باکتری ها و میکروب ها را نیز دارد . اساس کار سیستم اسمز معکوس تصفیه آب به این صورت است که ابتدا تمام املاح مفید و مضر آب آشامیدنی رو حذف کرده و سپس املاح مفید آب رو به اون برمیگرداند که این یک سیستم اصولی و بسیار استاندارد است . بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی ساخته ی کشور تایوان هستند این را هم توجه کنید که تصفیه آب خوب باید کاملا تایوانی اصل باشد و از قطعات چینی و متفرقه توی ساخت اون استفاده نشده باشد .

دستگاه تصفیه آب

بررسی روش های تصفیه آب خانگی و کاربرد آنها : انواع دستگاه تصفیه آب خانگی از چند روش متفاوت به تصفیه ی آب میپردازند که در بالا تا حدی به شما توضیحاتی نیز ارائه نمودیم . روش های اصلی تصفیه ی آب اولترا فیلتراسیون و سیستم اسمز معکوس RO هستند و دستگاه های متفاوتی در این زمینه وجود دارند . سیستم اسمز معکوس بدون پمپ و مخزن توان تصفیه ی کامل آب آشامیدنی را نداشته و نمیتوان به عنوان یک دستگاه آب شیرین کن خانگی خوب از آن یاد کرد، اما اسمز معکوس روشی است که با دقت 0,0001 میکرون یعنی حتی املاحی که با چشم قادر به دیدن نیستند و برای بدن مضر هستند را از آب آشامیدنی شما تصفیه میکند .

انواع برند دستگاه تصفیه آب خانگی : بسیاری از شما عزیزان برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی دچار سردرگمی در انتخاب مارک میشوید و سوال میکنید که دلیل این همه تنوع در برند های مختلف چیست ؟ طبیعتا به خاطر سیاست های اقتصادی و ایجاد رقابت در این عرصه برندهای معتبر و البته نامعتبری نیز در بازار بوجود می آیند که درست یا نادرست تنوع برند در همه جای جهان و ایران وجود داشته و مسئله ی مهمی هم نیست . تنها نکته مهم اینجاست که شما با تحقیق و بررسی درست بهترین برندهای معتبر تصفیه آب رو انتخاب کنید.

تشخیص دستگاه تصفیه آب غیر استاندارد تقلبی از اصلی : اصلی و استاندارد بودن قطعات و فیلتر تصفیه آب بسیار حائز اهمیت است اما نکته منفی موضوع این است که روش تشخیص دستگاه آب تصفیه کن خانگی اصلی برای مصرف کننده تقریبا وجود نداشته و بیشتر بحث تخصصی فیلتر ها و قطعات هست که برای مثال ممبران ( فیلتر اصلی آب تصفیه کن خانگی ) باید ریز بافت و لایه های کاملا به هم چسبیده داشته باشد .

با خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب سی سی کا پلاس در شیراز علاوه بر اطمینان از اصلی بودن قطعات ،از خدمات پس از فروش و تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

با خرید از تصفیه آب سی سی کا پلاس در شیراز لذت نوشیدن آب سالم و گوارا را برای خانواده و فرزندان به ارمغان بیاورید .

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تصفیه آب سی سی کا پلاس شیراز در تماس باشید.تماس با ما

 لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

خرید آنلاین و اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین تعویض فیلتر تصفیه آب در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز