پایین بودن سختی یا TDS آب تصفیه

پایین بودن سختی یا TDS آب تصفیه

در این مطلب در مورد علت پایین بودن سختی آب و رفع آن توضیح خواهیم داد: خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی و صنعتی سی سی کا پلاس در شیراز

پایین بودن سختی یا TDS آب تصفیه

گاهی اوقات پیش میاید که ممبران تصفیه آب خانگی ، باعث کاهش بیش از حد سختی آب میشود ‌که قطعا برای بدن انسان ضرر دارد و با دستگاه سختی سنج تصفیه آب (TDS متر )میتوانیم اندازه گیری کنیم .

بر روی هر دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس و دقیقا روی هوزینگ ممبران آب شیرین کن ، یک شیر میکس تعبیه شده است که به آب شیر میکس آب تصفیه شده با آب شهری میگوییم . وظیفه اصلی شیر میکس این است که در دو مورد به کمک ما بیاید . یکی زمانی که احساس میکنید طعم آب تصفیه شده تلخ است و نمیتوانید برای آشامیدن این تلخی را تحمل نمایید . دوم زمانی که سختی آب آشامیدنی در حد استاندارد نیست و از آن کمتر است .

جامدات حل شده در آب یا آنچه معمولا به عنوان TDS یا سختی آب تصفیه شده مشهور است ، ترکیبات شیمیایی هستند که از آب آشامیدنی لوله کشی شهری حذف شده اند . این مواد میتواند از مواد شیمیایی ، فاضلاب صنعتی ، فاضلاب شهری و منابع طبیعی تشکیل شده باشند . سختی آب دستگاه اسمز معکوس انواع فلزات و نمک هستند که باعث مزه و طعم تلخ آب تصفیه شده میگردند و این بو و طعم بسیار ناخوشایندی ایجاد میکند . با استفاده از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی دارای فیلتر اصلی میتوانید تمام مواد شیمیایی و فلزات و نمک موجود در آب آشامیدنی را حذف نموده و از بو و طعم شیرین آب تصفیه شده لذت ببرید اما اگر فیلتر اصلی دستگاه تصفیه آب RO شما تقلبی باشد و مواد شیمیایی یا فلزات و نمک را از آب رد کند آب آشامیدنی طعم و بوی بدی به خود میگیرد . یکی از دو علت زیر میتواند دلایل تلخی آب تصفیه شده شما باشد :

  1. فیلتر ممبران اصلی سالم است و سختی آب را بیش از حد کاهش داده است.
  2. فیلتر اصلی ممبران اسمز معکوس تقلبی است و توانایی کاهش سختی آب به اندازه کافی را ندارد

اگر فیلتر اصلی سالم باشد و مزه تلخ در آب تصفیه شده احساس کنید هیچ جای نگرانی نیست . کافیست با شیر میکس تصفیه آب به تنظیم سختی آب دستگاه تصفیه آب بپردازید و با کمی باز کردن شیر میکس ، سختی آب آشامیدنی تصفیه شده را افزایش دهید .

اگر فیلتر اصلی تقلبی باشد و توانایی کم کردن سختی آب تصفیه شده را نداشته باشد و شما به بهترین سختی آب برای آشامیدن نرسیده باشید دو حالت دارد . یا دستگاه تصفیه آب خود را تازه خریداری کردید و شرکت فروشنده باید در زمان نصب دستگاه سختی آب را برای شما اندازه گیری نماید و یا فیلتر ممبران شما عمر مفید خود را گذرانده  و زمان تعویض فیلتر تصفیه آب در مراحل بالایی دستگاه تصفیه شما فرا رسیده است که در این صورت باید از خدمات پس از فروش تصفیه آب و تعویض فیلتر آب شیرین کن خانگی استفاده نمایید .

کارشناسان تصفیه آب سی سی کا پلاس در شیراز با بهره گیری از تجارب کافی و ابزار مناسب در رابطه با عیب یابی و تعمیردستگاه تصفیه آب بهترین راه حل ها را جهت بررسی و رفع عیوب دستگاه به کار خواهند گرفت.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تصفیه آب سی سی کا پلاس شیراز در تماس باشید.

لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

خرید آنلاین و اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین تعویض فیلتر تصفیه آب در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز