قطع نشدن فاضلاب تصفیه آب

قطع نشدن فاضلاب تصفیه آب

در این مطلب در مورد علت قطع نشدن فاضلاب تصفیه آب به شما توضیح خواهیم داد: خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی و صنعتی سی سی کا پلاس در شیراز

قطع نشدن فاضلاب تصفیه آب

 

 زمانی که دستگاه  تصفیه آب روشن است و در حال تصفیه کردن آب و پرکردن مخزن تصفیه آب است ، خروجی فاضلاب نیز وجود دارد و بعد از پر کردن مخزن ، دستگاه باید خاموش شود و جریان آب فاضلاب نیز به طور کامل قطع شود "

برای اطمینان از این موضوع می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

- شیر روی مخزن را ببندید ، شیر ورودی آب باز باشد ، شیر روی سینک باز باشد ، شیر میکس کاملا بسته باشد ، دستگاه متصل به برق باشد . دستگاه باید شروع به کار کند. 

چنانچه میزان آب خروجی در این حالت (تولید مستقیم دستگاه) بسیار کمتر باشد و به صورت قطره قطره باشد و یا کلا صفر باشد دستگاه تصفیه آب یا هیچ آبی تولید نمیکند یا تولید آب بسیار کم است.

در مرحله ی بعد شیر برداشت را ببندید . دستگاه باید در کمتر از 1 دقیقه خاموش شود . بعد از خاموش شدن دستگاه ، آب فاضلاب باید کاهش یابد و نهایتا به طور کامل قطع شود.

در صورتی که دستگاه تصفیه آب روشن شد اما هنوز خروجی آب فاضلاب وجود داشت  10 دقیقه صبر کنید . در این 10 دقیقه هیچ کاری نکنید و شیر برداشت را باز نکنید . اگر دستگاه تصفیه آب خود به خود روشن شد و شروع به کار کرد کرد مرحله آخر را انجام دهید. 

اگر  تصفیه آب شما دارای چهارراهی است ، احتمال زیادی وجود دارد که مشکل از همین قطعه باشد . چهارراهی یکی از مشکل زا ترین قطعات در دستگاه تصفیه آب است . این قطعه در شرایط بهینه دستگاه تصفیه آب بخوبی عمل میکند اما چنانچه هر قطعه ای از دستگاه تصفیه آب ، از عملکرد مطلوبش فاصله بگیرد ، چهارراهی دیگر به درستی کار نخواهد کرد و مشکلات زیادی در دستگاه بوجود خواهد آمد . مثلا اگر کلگی پمپ کمی ضعیف شود و از فشار بهینه کمی دور شود ، درحالی که دستگاه بخوبی همه عملیات را انجام می دهد ، اما چهارراهی دیگر عملیات قطع کردن جریان خروجی فاضلاب را به درستی انجام نخواهد داد . پبشنهاد ما حذف همیشگی چهارراهی و خلاص شدن از مشکلات این قطعه است و به جای آن قرار دادن یک شیر برقی در مدار است .

کارشناسان تصفیه آب سی سی کا پلاس در شیراز با بهره گیری از تجارب کافی و ابزار مناسب در رابطه با عیب یابی و تعمیردستگاه تصفیه آب بهترین راه حل ها را جهت بررسی و رفع عیوب دستگاه به کار خواهند گرفت.

برای مشاوره و سفارش تلفنی میتوانید با کارشناسان ما در تصفیه آب سی سی کا پلاس شیراز در تماس باشید.

لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

خرید آنلاین و اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین تعویض فیلتر تصفیه آب در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز