علت خاموش نشدن دستگاه تصفیه آب

علت خاموش نشدن دستگاه تصفیه آب

در این مطلب در مورد علت خاموش نشدن و یک سره کار کردن دستگاه تصفیه آب به شما توضیح خواهیم داد: در حالت عادی و کارکرد صحیح، دستگاه تصفیه آب پس از تولید آب و پر شدن مخزن ذخیره باید خاموش شود. خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی و صنعتی سی سی کا پلاس در شیراز

علت خاموش نشدن دستگاه تصفیه آب

در حالت عادی و کارکرد صحیح دستگاه تصفیه آب خانگی پس از مدت کمی کارکرد و به محض پر شدن مخزن،عملا خاموش شده و نباید برق و یا جریان آب ( ریزش آب به فاضلاب)  در آن وجود داشته باشد.

به صورت کلی زمان پر شدن مخازن ذخیره با توجه به حجم مخزن و ظرفیت ممبران، باید بین 40 دقیقه تا نهایتا 2 ساعت باشد.

سنسور قطع کن فشار بالا وظیفه دارد تا هنگامی که فشار درون سیستم به حد نساب رسید و مخزن از آب ذخیره شده پر شد، فرآیند تصفیه آب را متوقف کند، اگر این سنسور خراب باشد و به درستی کار نکند پمپ همچنان کار خواهد کرد و چون سنسور متوجه پر شدن مخزن نمی شود دستگاه همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.

اگر پمپ تصفیه خراب باشد و یا با فشار بسیار ضعیفی کار کند نمی تواند فشار لازم را برای ممبران به وجود آورد، به همین دلیل دستگاه تصفیه آب ساعت ها کار خواهد کرد و مقدار آب تصفیه شده تولیدی بسیار کمتر از حد معمول خواهد بود. بنابراین برای پر شدن مخزن ذخیره زمان زیادی طول می کشد.

خرابی زانویی ممبران یک طرفه نیز می تواند عامل مهمی در دیر خاموش شدن دستگاه باشد.

اگر این زانویی ممبران خراب باشد آب تصفیه شده بر اثر فشار آبی که درون مخزن وجود دارد دوباره به داخل محفظه بر می گردد و از طریق خروجی فاضلاب خارج می شود.

کارشناسان تصفیه آب سی سی کا پلاس در شیراز با بهره گیری از تجارب کافی و ابزار مناسب در رابطه با عیب یابی و تعمیردستگاه تصفیه آب بهترین راه حل ها را جهت بررسی و رفع عیوب دستگاه به کار خواهند گرفت.

برای مشاوره و سفارش تلفنی میتوانید با کارشناسان ما در تصفیه آب سی سی کا پلاس شیراز در تماس باشید.

لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

خرید آنلاین و اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین تعویض فیلتر تصفیه آب در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز