تعویض شاسی دستگاه تصفیه آب از شاسی فلزی به شاسی پلاستیکی

تعویض شاسی دستگاه تصفیه آب از شاسی فلزی به شاسی پلاستیکی

در این مطلب در مورد تعویض شاسی دستگاه تصفیه آب از شاسی فلزی به شاسی پلاستیکی توضیح خواهیم داد: خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی و صنعتی سی سی کا پلاس در شیراز

تعویض شاسی دستگاه تصفیه آب از شاسی فلزی به شاسی پلاستیکی

شاسی دستگاه تصفیه آب  قطعه ایست که تمام قطعات و لوازم دستگاه تصفیه آب به جز مخزن و شیر مصرف بر روی آن سوار می شود.

شاسی ها در دو نوع فلزی و پی وی سی یا پلاستیکی در بازار موجود می باشد. از شاسی های پلاستیکی در نواحی با رطوبت بالا استفاده می شود. در سایر مناطق از شاسی های فلزی برای دستگاه های تصفیه آب استفاده می شود. هر دو نوع شاسی دارای کیفیت بالا بوده و میتوان از شاسی پلاستیکی در سایر نواحی نیز استفاده نمود.

در تصویر زیر نمونه ی شاسی فلزی که پس از مدتی دچار زنگ زدگی شده است را مشاهده می کنید .

 

هر محصول یا قطعه ای عمر مفیدی دارد و چه بهتر که با در نظر گرفتن شرایط و محل نصب، قطعه مورد نظر انتخاب شود. براکت نوع اول بسیار مقاوم و سبک است و از مواد نفتی و پشم شیشه تولید می شود ، همین پوشش از پوسیدگی جلوگیری می کند و مانند یک عایق حرارتی عمل می کند .به خاطر همین ویژگی در مکان های مرطوب بهتر است از جنس فایبر گلاس استفاده شود.

محل قرار گیری هر قطعه روی شاسی یا پایه دستگاه تصفیه آب خانگی مشخص است به طوری که نمی توان محل قرار گیری آنها را عوض کرد.

به طور معمول براکت های دستگاه تصفیه آب یا قابلیت جابجایی از طریق پایه موجود را دارد و یا دیواری هستند ، براکت هایی که قابلیت جابجایی دارند مناسب ترند زیرا تعویض فیلترها و سرویس دستگاه به سهولت انجام می شود.

شاسی پلاستیکی نسبت به شاسی فلزی  به دلیل اینکه در همه ی نواحی با رطوبت بالا قابل استفاده است ،بهتر بوده،بنابراین تعویض شاسی دستگاه تصفیه آب از شاسی فلزی به شاسی پلاستیکی بسیار بهتر است.

کارشناسان تصفیه آب سی سی کا پلاس در شیراز با بهره گیری از تجارب کافی و ابزار مناسب در رابطه با عیب یابی و تعمیردستگاه تصفیه آب بهترین راه حل ها را جهت بررسی و رفع عیوب دستگاه به کار خواهند گرفت.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تصفیه آب سی سی کا پلاس شیراز در تماس باشید.

لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

خرید آنلاین و اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین تعویض فیلتر تصفیه آب در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز

​