تعمیر هد یا سری پمپ تصفیه آب خانگی

تعمیر هد یا سری پمپ تصفیه آب خانگی

در این مطلب در مورد تعمیر هد یا سری پمپ تصفیه آب به شما توضیح خواهیم داد: خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی و صنعتی سی سی کا پلاس در شیراز

تعمیر هد یا سری پمپ تصفیه آب خانگی

به طور کلی پمپ  از دو بخش تشکیل شده، بدنه پمپ که الکترو موتور در آن قرار دارد و کلگی پمپ.

هد پمپ یا کلگی پمپ تصفیه آب خانگی از دیافراگم و بلبرینگ تشکیل شده است، کلگی پمپ دستگاه وظیفه دارد تا نیروی الکتروموتور را به رانش تبدیل نماید و کیفیت دیافراگم و هد پمپ از اهمیت بالایی برخوردار است و هرچقدر این قطعه باکیفیت تر باشد عمر بالاتری نیز دارد.

همان طور که می‌دانید دستگاه  اسمر معکوس با استفاده از پمپ عمل میکند و آب به وسیله پمپ به فیلترها وارد میشود، پس هرچقدر که پمپ قدرتمندتر و باکیفیت تری داشته باشیم، قطعاً کیفیت خروجی آب تصفیه شده بالاتری داریم.

پمپ  معمولاً به نحوی ساخته میشود که کلگی پمپ آن قابل تعویض باشد.

توجه داشته باشید تا از هد پمپ اورجینال استفاده کنید، برای اینکه هم عمربالاتری دارند و هم کیفیت بهتری نسبت به هد پمپ های تقلبی دارند.

  • اگر فشار آب کم بود (کمتر از 50 psi) بهتر است کلگی را تعویض نمایید تا فشار پمپ افزایش پیدا کند، زیرا فشار پایین آب باعث هدر رفتن مقدار زیادی آب میشود.
  •  از تعویض کلگی پمپ حتماً سوییچ ها را چک کنید که به درستی عمل کنند زیرا خرابی سوییچ های پرشر و لوپرشر باعث خاموش نشدن پمپ و درنتیجه سوختن کلگی میشود.
  • حتماً از سالم بودن ممبران اطمینان داشته باشید چون یکی از عوامل خراب شدن کلگی پمپ، میتواند کیپ شدن ممبران و فشار اضافه به پمپ آب شیرین کن باشد.
  • معمولاً راه شناسایی خرابی کلگی را صدای زیاد پمپ عنوان میکنند، اما شاید علت شل شدن پیچ های کلگی پمپ باشد، ابتدا پیچ هد پمپ را سفت کنید و اگر صدا قطع نشد اقدام به عوض کردن کلگی نمایید.

کارشناسان تصفیه آب سی سی کا پلاس در شیراز با بهره گیری از تجارب کافی و ابزار مناسب در رابطه با عیب یابی و تعمیردستگاه تصفیه آب بهترین راه حل ها را جهت بررسی و رفع عیوب دستگاه به کار خواهند گرفت.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تصفیه آب سی سی کا پلاس شیراز در تماس باشید.

لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

خرید آنلاین و اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین تعویض فیلتر تصفیه آب در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز