خرید دستگاه تصفیه آب جهت گاوداری و دامداری

خرید دستگاه تصفیه آب جهت گاوداری و دامداری

در این مطلب در مورد خرید دستگاه تصفیه آب جهت گاوداری و دامداری به شما توضیح خواهیم داد: خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی و صنعتی سی سی کا پلاس در شیراز

خرید دستگاه تصفیه آب جهت گاوداری و دامداری

همان طور که می دانید آب سالم در ضریب تولید شیر دهی حیوانات تاثیر مستقیم دارد و حیوانات اهلی اعم از گوسفند ،مرغ،گاو همیشه از دو سو مورد تهدید قرار می گیرند .از یک سو تغذیه جامدات یا علوفه دامی ،از سوی دیگر مایعات مصرفی دام ها که همیشه سیلی از باکتری ها را به سیستم گوارش حیوان روانه میکند.

املاح سنگین موجود در آب بیشترین آسیب را به بافت موجودات زنده میزند.

کارشنسان تغذیه حیوانات بر این عقیده هستند که بیماری های زمینه ای بیشتر از آب مصرفی دام و طیور وارد چرخه ی زندگی این دام ها میگردد.

آب شیرین کن گاوداری و دامداری یکی از سیستم های تصفیه و تامین آب دام ها میباشد .مهمترین و حیاتی ترین نکته در ساختار یک واحد دامداری تامین آب سالم برای دام میباشد.

آب شیرین کن گاوداری دارای پکیج تولید آب به روش اسمز معکوس میباشد که آب و املاح سنگین وارد سیستم ممبران های سیستم تصفیه آب میگردد ، سپس چندین تپوپ ممبران آب را به روش اسمز معکوس وارد مخزن های بعدی میکند.

در هر مخزن نوع خاصی از فیلتراسیون آب صورت میگیرد در مراحل مختلف نمک آب،یون های محلول در آب،فلزات سنگین موجود در آب فیلتراسیون شده  و آبی سالم بدون ناخالصی در خروجی دستگاه جمع می گردد .آبی سالم که با ppm کمتر از 100 در واحد میلی گرم میباشد.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تصفیه آب سی سی کا پلاس شیراز در تماس باشید.

هم چنین میتوانید در هر زمانی خرید اینترنتی تصفیه‌ آب خانگی و صنعتی را داشته باشید‌

لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

خرید آنلاین و اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین تعویض فیلتر تصفیه آب در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز