رفع مشکل افت فشار شیر تصفیه آب خانگی

رفع مشکل افت فشار شیر تصفیه آب خانگی

در اینجا چگونگی رفع مشکل افت فشار شیر تصفیه آب خانگی را به شما خواهیم گفت : میزان فشار  بیشتر از  cpsi نباید داخل مخزن تحت فشار باد زده شود. در حالت استفاده کردن از دستگاه تصفیه اب خانگی خود افت فشار شدید دارید دستگاه شما نیاز به هواگیری و باد زدن مخزن است.

چگونگی رفع مشکل افت فشار شیر تصفیه آب خانگی

اگر دستگاه شما به بهترین شکل کار میکند و فقط دچار افت فشار شده است ، کافیست با یک تلمبه کمی داخل مخزن تحت فشار تصفیه آب خود ، باد بزنید و شیر روی سینک را باز کرده تا دستگاه شروع به کار کند . نیازی به داشتن فشار سنج دیجیتالی نیست .اگر فشار آب  هم چنان کم بود  کمی بیشتر باد بزنید و تست بگیرید .

توجه داشته باشید که این کار باید به درستی انجام گیرد و میزان فشار  بیشتر از  cpsi نباید داخل مخزن تحت فشار باد زده شود.اطلاعات دقیق تر روی مخزن درج شده است .

اگر احساس میکنید که در حالت استفاده کردن از دستگاه تصفیه اب خانگی خود افت فشار شدید دارید دستگاه شما نیاز به هواگیری و باد کردن مخزن است اما در صورتی که در والو فشار باد رو فشار دادید و آب خارج شده تیوپ مخزن تصفیه آب خانگی شما سوراخ شده و باید مخزن کاملا تعویض گردد زیرا انواع مخزن تصفیه آب به صورت پرسی تولید میگردند و جایی برای تعویض تیوپ وجود ندارد . پیشنهاد میکنیم در زمان  تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی خود از تکنسین فنی حتما بخواهید که مخزن هم چک و بررسی نموده و اگر نیاز به تعویض هست برای شما تعویض نماید زیرا افت فشار از طرف مخزن میتواند به پمپ تصفیه آب خانگی شما فشار وارد کند و ضررهای بیشتری برساند . قیمت مخزن تصفیه آب خانگی با توجه به حجم آن متفاوت است .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تصفیه آب سی سی کا پلاس تماس بگیرید .

 لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز