مخزن تصفیه آب خانگی

مخزن تصفیه آب خانگی

در این مطلب در مورد عملکرد مخزن تصفیه آب خانگی به شما توضیح خواهیم داد : هم چنین در مورد علت بو گرفتن مخزن تصفیه آب خواهیم گفت : دستگاه تصفیه آب با روش اسمزمعکوس سرعت کمی در تولید آب دارد. برای حل این مشکل در دستگاه ‌های تصفیه آب یک مخزن تحت فشار تعبیه شده است.

عملکرد مخزن ذخیره دستگاه تصفیه آب خانگی
دستگاه تصفیه آب با روش اسمزمعکوس سرعت کمی در تولید آب دارد. برای حل این مشکل در دستگاه ‌های تصفیه آب یک مخزن تحت فشار تعبیه شده است.

خرید مخزن تصفیه آب CCK

این مخزن دو قسمت دارد: در یک بخش آب تصفیه شده و آمده مصرف ذخیره می‌گردد و در قسمت دیگر هوای فشرده، یک جداره انعطاف پذیر این دو بخش را از یکدیگر می‌کند. هنگامی که شما شیر مصرف آب تصفیه شده را باز میکنید، فشار هوا از طریق دیافراگم به آب داخل مخزن وارد می‌شود و باعث میگردد که آب با فشاری مناسب و مطلوب برای مصرف از شیر خارج گردد. و به جای چند ده دقیقه، فقط در مدت خیلی کوتاهی کتری و سماور شما پر گردد.

خرید مخزن تصفیه آب تانک مکس 4 گالن 

هنگامی که مخزن خالی میشود (حتی در حد یک لیوان) حسگرهای دستگاه تصفیه آب، این کم شدن آب و افت فشار داخل مخزن را حس می‌کنند. و با روشن کردن موتور عمل تصفیه را به جریان می‌اندازند. و بدین شکل آب تصفیه شده بعد از ممبران و با فشاری که موتور در مدار ایجاد می‌کند وارد مخزن می‌گردد. زمانی که مخزن کامل پر شود حسگرها موتور را خاموش میکنند. بدین شکل آب برای برداشت بعدی شما آماده می‌گردد.

خرید مخزن وارداتی 4 گالن tank

دلیل بو گرفتن آب در مخزن تصفیه آب

علت مهم این امر نیز وجود برخی املاح و ذرات در آب است و هنگامی که آب برای مدتی به صورت راکد در یکجا قرار باقی بماند این ذرات و املاح به آب طعم و بویی ناخوشایند می‌دهند.

خرید مخزن تصفیه آب مدل TK



پایداری بسیار زیاد آب و ایجاد محیط مناسب برای رشد باکتری های بی هوازی است. توجه داشته باشیم آب در مخزن های مخصوص تصفیه آب بدون ارتباط با هیچ گونه آلودگی خواهند بود. اما نکته ی بسیار مهم عدم توان در ایجاد یک محیط ایزوله ی آزمایشگاهی برای نگهداری آب بدون چرخش به مدت طولانی ، امری طبیعی است.

خرید مخزن تانک پک 19

بنابراین همین ذرات کوچک (کوچکتر از ۰٫۰۰۰۱) و همچنین آن چند درصد ذرات رد شده از ممبران داخل آب باقی می‌مانند و باعث بو گرفتن آب در مخزن می‌گردند. برای رفع همین مشکل است که تمامی دستگاه‌های تصفیه آب به روش اسمز معکوس در مرحله پنجم و بعد از ممبران مجهز به فیلتر پست کربن (که وظیفه آن حذف بو و مزه است) می‌شوند

خرید مخزن تانک مکس کوچک

 

با خرید از تصفیه آب سی سی کا پلاس شیراز علاوه بر اصلی بودن قطعات از  تخفیفات و ضمانت قطعات بهره مند شوید .

برای خرید مخزن تصفیه آب لینک زیر را کلیک کنید :

خرید مخزن تصفیه آب سی سی کا پلاس

 لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز