فیلتر این لاین تصفیه آب خانگی

فیلتر این لاین تصفیه آب خانگی

در این مطلب در مورد عملکرد فیلتر اینلاین(این لاین) تصفیه آب توضیح خواهیم داد: عملکرد فیلتر اینلاین همانند فیلتر های کارتریج میباشند ولی برای تعویض آنها کل فیلتر باید تعویض شوند

1. فیلتر اینلاین الیافی 5 میکرون

این فیلتر که در مرحله اول دستگاه تصفیه آب نصب می شود دارای خاصیت رسوب زدایی و حذف مواد معلق موجود در آب با دقت پنج میکرون می باشد.استفاده از این فیلتر پنج میکرون در دستگاه های تصفیه آب الزامی است و حذف آن از دستگاه باعث خسارات جدی به دستگاه و پایین آمدن کیفیت تصفیه آب میشود. این فیلتر ها از مواد پروپیلن ساخته شده اند و توان بالایی در تصفیه مواد معلق موجود در آب را دارند. عمر مفید این فیلترها 2000 گالن بوده و پس از طی مدت زمان تعریف شده میباید تعویض شود. جنس رویی این فیلتر ها از پلاستیک بهداشتی مقاوم ساخته شده است و توان و تحمل 125psi فشار ورودی را دارد. این فیلتر برای مصارف دستگاه های تصفیه آبی که با فشار آب شهری نرمال کار می کنند بسیار مناسب است.

2. فیلتر اینلاین کربن

این فیلتر جهت حذف کلر و مواد آلی موجود در آب استفاده میشود. توصیه میشود از این فیلتر فقط در مرحله دوم دستگاه استفاده شود زیرا این کارتریج حاوی گرانول کربن اکتیو بوده و از خود کمی کربن آزاد میکند و این مسئله باعث میشود که در صورت استفاده در مرحله سوم ممبران دستگاه آسیب ببیند.این فیلتر باعث بهبود در طعم ومزه آب آشامیدنی شده و کیفیت تصفیه را بالا میبرد. استفاده از نمونه های تقلبی که در بازار به وفور یافت میشود به هیچ عنوان توصیه نمی شود زیرا احتمال استفاده از مواد شیمیایی و یا زغال سنگ در آن وجود دارد. در صورتی که نوع اصلی آن میباید از زغال طبیعی پوسته نارگیل پر شده باشد.

 3. فیلتر اینلاین الیافی 1 میکرون

این فیلتر در مرحله سوم دستگاه تصفیه آب نصب می شود و توان تصفیه آب از مواد معلق با دقت یک میکرون را دارد. ظرفیت استاندارد کارکرد این فیلتر 2000 گالن بوده و با اتصالات پیچی یا فشاری به مدار آب متصل میشوند. برای اینکه بتوانید از این کارتریج بیشترین و بهترین استفاده را ببرید توصیه میشود که در مراحل دوم یا سوم و بعد از فیلتر پنج میکرونی در دستگاه تصفیه آب نصب شود. چیدمان فیلتر ها در دستگاه تصفیه آب بسیار مهم است و این فیلتر نیز باید بر اساس اصول تعریف شده در دستگاه تصفیه آب قرار بگیرد.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تصفیه آب سی سی کا پلاس شیراز در تماس باشید.

 لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

خرید آنلاین و اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین تعویض فیلتر تصفیه آب در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز