فیلتر مرحله یک  تصفیه آب

فیلتر مرحله یک تصفیه آب

فیلتر مرحله اول دستگاه تصفیه آب خانگی که با عنوان PP نیز شناخته می شود این کالا را در شهر شیراز و استان فارس از این مرکز تهیه نمایید

فیلتر مرحله اول دستگاه تصفیه آب خانگی

فیلتر مرحله اول دستگاه تصفیه آب خانگی که با عنوان PP نیز شناخته می شود یک فیلتر الیافی پلیمری است و مانعی برای عبور ذرات معلق از قبیل گرد و خاک ، لجن ، گل و لای ، ذرات آلی به آب می باشد . ابعاد بزرگتر از یک میکرون  ویا 5 میکرون از این فیلتر نمی توانند عبور کنند . این فیلتر ها از پرمصرف ترین و پرفروش ترین فیلترهای دستگاه تصفیه آب می باشند .

فیلتر 110گرم (c.c.k) ، از فیلترهای مرحله یک می باشد که ساخته شده از کشور تایوان است و ذرات معلق در آب تا قطر 5 میکرون را می تواند از آب جدا کند .

برای خرید اینترنتی فیلترهای تصفیه آب و خرید حضوری می توانید با شرکت سی سی کا پلاس  در تماس باشید .

فیلتر تصفیه آب خانگی مرحله اول ، این فیلترها از الیاف پلی­پروپیلن 100% خالص ساخته می­شوند . ساختار گرادیان آن به گونه ایست که ذرات درشت تر در قسمت های بیرونی فیلتر و ذرات ریز تر در قسمت های داخلی فیلتر به دام می افتند , به عبارت دیگر تراکم فیلتر از سطح بیرونی به سطح داخلی افزایش می یابد . این گرادیان دانسیته باعث استفاده بهینه از ظرفیت فیلتراسیون می شود .فیلتر تصفیه آب مرحله اول دستگاه تصفیه آب خانگی از جنس پلی پروپیلن (pp) می باشد و توانایی حذف گل و لای، شن و ماسه، زنگ لوله و کلیه ذرات معلق در آب به قطر بالای 5 میکرون رو دارد.

این فیلتر تصفیه آب به رنگ سفید بوده و هنگامی که با آلاینده ها را از آب حذف میکند به رنگ زرد در می آید،که نشان دهنده زمان تعویض فیلتر تصفیه آب پلی پروپیلن می باشد.

لیست انواع فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

آب شیرین کن

تعویض فیلتر تصفیه آب شیراز

صنعتی

خرید آنلاین و اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین تعویض فیلتر تصفیه آب در شیراز

       درخواست اینترنتی و آنلاین سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

درخواست سرویس تصفیه آب در شیراز

ارسال رایگان فیلتر تصفیه آب در شهر شیراز

راهنمای کامل و آموزش نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

​